Anasayfa arrow Eğitim arrow ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetimi Eğitimi
Hizmetlerimiz
Anasayfa
Danışmanlık
Eğitim
Tasarım
Üretim
Kaynağında Muayene Hiz.
BT Çözümlerimiz
Makaleler
<< Önceki Jun 2021 İleri >>
P S Ç P C C P
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
Genel Katılıma Açık Eğitimler
Anahtar Kelimeler

ce işareti danışmanlık kalite yönetim sistemi e ticaret

ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetimi Eğitimi E-posta Yazdır


 Kalite Yönetim Sisteminin can damarlarından birisi müşteri memnuniyetidir. Sistem Müşteri odaklılık üstüne kurulmuştur. Müşteri şikayetleri, bu şikayetlerin değerlendirilmesi ve yönetilmesi artık sistem yapılmalyaklaşımı göz önünde bulunduurularak yapılmalıdır.

10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi, müşterileri beklentilerinin ötesine geçerek hizmet vermeyi düşünen işletmelerde, müşteriye sunulan ürün ve hizmetten doğan  müşteri şikayetlerininin ele alınma süreçlerinin tasarımını ve uygulanmasını hedefler. Bu sistem tek başına uygulanabilir ve belgelendirilebilmekle birlikte ISO 9001 KAlite Yönetim sistemine de entegre edilebilmektedir.


İÇERİK

Kalitenin Tanımı
   - Kalitenin Kazandırdıkları
   - Kalite ve Müşteri
   - ISO 9001 ve ISO 10002 arasındaki bağlantı
   - Kılavuzluk prensipleri
   - Şikayetleri ele alma çerçevesi
   - Planlama ve Tasarım
   - Şikayetlerin ele alınması projesinin çalıştırılması
   - Sürdürme ve iyileştirme

KİMLER KATILMALI  

  • Üst, orta ve ilk kademe yöneticileri

  • Birim Sorumluları

  • İşletme  personeli